söndag 21 november 2010

Hur ska de ha det?

Som jag nämnt tidigare tycker jag om prylar. Och som karl gillar jag leksaker (inom visa gränser). Därför händer det att jag står och tittar på stora kartonger med radiostyrda bilar på tex coop eller ICA maxi.

Men eftersom jag vet att jag skulle tröttna efter 20minuter och att den sedan bara kommer att samla damm i något förråd behöver min sambo faktiskt aldrig säga nej. Det blir aldrig något köp ändå. Men titta är kul!

Tittade gjorde jag idag, och blev något förbryllad. Ingår eller ingår inte batterier??

Förstora bilden så ser ni att det under den orangea pricken står 8xAA ingår ej

Sen tycker jag det är schysst att den är byggd av originaldelar (blå punkten). Om man går och köper en radiostyrd bil i plast för 300kr från Kina vill man ju inte att det är någon skruv som är pirat-tillverkad.

3 kommentarer:

  1. Det är då man frågar personalen och får sig ett skratt när de ska lista ut det,utan att öppna förpackningen.

    SvaraRadera
  2. Fisken: Ja ibland lyckas de.
    ****
    Malin J: Ja, sånt är roligt, särskilt om man vet att man egentligen inte ska köpa.

    SvaraRadera