lördag 30 april 2011

Ljusning.

Vet ni, min syster har fått sin första tidning på sin julklappsprenumeration, inte illa va! Och, jag hade flyt på jobbet idag. Nu är snart två storjobb avklarade och saker kan återgå till mer normal nivå. Squashen trivs bra i sin kuvös och SMHI spår sol samt att det ser ut att bli traktor-premiär för gräsklippningen i helgen. Och vi ska naturligtvis inte glömma bort att det ska grillas massor. Jag ser definitivt ljuset i slutet på tunneln. Men jag har sagt det förut. Ljuset i slutet på tunneln kan vara ett mötande tåg.

2 kommentarer:

  1. Vad har jag missat, odlar du squash i en kuvös? Eller barn i ett växthus?

    SvaraRadera
  2. Elisabet: du har missat att jag byggt en kuvös till squash-plantorna så att de ska överleva eventuell nattfrost.

    SvaraRadera