måndag 7 juni 2010

Sång på hjärnan.... och bloopers med djur.

Ni vet hur det är. Man får en låt på hjärnan som inte går att "få bort". Såg ni på Grotesco med Henrik Dorsin när det gick på tv för någon gång sedan säkert flera år? Det gjorde inte jag. Men det hände väl att jag stötte på programmet när jag satt och zappade runt med fjärrkontrollen på kvällen.... bloopers med djur

En gång stötte jag på denna låt. Jag hörde aldrig hela, men refrängen fastnade på något vänster och har nu gått i min hjärna HELA dagen. HELA. Tra-la-la-la. tra-la-la-la, bloopers med djur. Tra-la-la-la, tra-la-la-la, tra-la-la-la, bloopers med djur. Och sen har det börjat om igen.... "bloopers med djur"

Till slut var jag tvungen att ge mig ut på Youtube för att få se hela, få lite mer text. Inte för att det hjälpte, jag hör fortfarande " Tra-la-la-la bloopers med djur" i mitt huvud. Jag hoppas det har gett sig till imorgon. Då ska jag hålla undervisning i CE-märkning och maskindirektivet.... och förhoppningsvis inga bloopers med djur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar