lördag 19 juni 2010

Semester

Första dagen på semestern, TJOHOOO! Ok, det är lördag och jag skulle i alla fall vara ledig men ändå. Den här semestern har jag bestämt mig för att inte ha några planer på vad jag ska göra. Vitsen med det är att jag inte komme att ha något ogjort i slutet av semestern.

Däremot ska jag försöka pricka in så många grillkvällar som möjligt. Det är väl ungefär det mål jag har. Samt att inte göra för många tråkiga saker. Som nu, nu ska jag ut och göra roliga saker. Jag ska tillverka stora mängder sågspån med cirkelsågen. Min kära sambo har nämligen tjatat om att bygga blomlådor ända sen i våras. Det börjar bli dags nu.

Skön lördag på er alla!

2 kommentarer:

  1. Så många grillkvällar som möjligt... också vårt mål helt klart!! Bygga blomlådor... inte riktigt lika stort mål. Vi byggde på huset i höstas istället och den bedriften räcker fortfarande känns det som :) Ha en härlig semester, för idag har du ju riktig semester

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi grillade idag..och jag fick dricka öl.. semester dag igen 100%

    SvaraRadera