torsdag 19 maj 2011

Vad har hänt?

Jag har sett på, och läst väldigt lite nyheter på sista tiden. Därför har jag idag gjort två uppdateringar. Det ena var tv4:s kvällsnyheter. Den andra var aftonbladet. Och eftersom jag såg på tv4 nyheterna först, vet jag på ett ungefär vad som hänt.

För ärligt, skit i bankrån och Libyen krig: Detta är verkligen skakande grejjer, det som hänt Arne Hegerfors alltså, eller hur! Jag vågar knappast läsa. Skräckdiet!!!


Hur fasen kan aftonbladet tro att vi läsare ska ta den tidningen seriöst?

3 kommentarer:

  1. Om inte Arne kan kryzza lugnt, hur skall det då gå med världen. Nej du, ned med Coca Cola!

    SvaraRadera
  2. LilaUlle: Undra ska man1
    *********
    Anonym: Ja, världen vart är världen på väg Arne Hegerfros vet inte hur han ska väjla nyttigt dryckes alternativ till sina måltider.

    SvaraRadera