fredag 18 februari 2011

Äntligen fredag!

Efter en lång vecka var det äntligen fredag! Denna fredag började med ett härligt skadeglädjeskratt innifrån och ut när jag passerade jobb-parkeringen. Det var tydligen några som var morgontrötta och påbörjade ett tredje led he he he. Skönt att man går till jobbet.


Träningsblogg:
Träning: Var på gymmet idag. Satte mig i en maskin där man skulle dra i ett handtag uppifrån och ned. Gick bra som tusan, satt och drog massor. Då kom en kille förbi och frågade om jag inte skulle stoppa in sprinten så att jag fick med mig lite av vikt-paketet när jag drog. Fan vad jag tycker det är irriterande med folk som ska leka gyminstruktörer i tid och otid. Sköt dig själv och skit i andra! Ska det vara så svårt?

Mat: Frukt-diet

 Rot-frukter och Frukt-juice. Kan det bli nyttigare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar