torsdag 13 maj 2010

Sova?

Jag tror jag är någon form av kattmänniska. För idag när det varit gråmulet och regn i luften har jag betett mig precis som en katt. Jag har legat hopkurad och sovit på tv-soffan. Nästan hela dagen. Det betyder inget har hänt av det som var planerat skulle hända. Sjit.

Resultatet av allt sovande är att jag nu är piggelinast jättevaken och har absolut inget vettigt att göra eftersom jag då riskerar väcka min sambo.

Nej, jag får se till att bli lite trött. Sprit blir man trött av (har jag hört) och mat. Kanske skulle poppa en skål popcorn och ta mig en grogg, njuta av morgondagens kommande ledighet och se om John blund vill titta på "Comedy Central" med mig.

När det kommer till bra idéer är jag nog bäst!

2 kommentarer:

  1. Skulle inte tro det. Det finns totalt värdelösa TV serier från 70 talet. Dom somnar man bra till.

    SvaraRadera
  2. Hmm, jag har försökt men, de biter inte på mig, jag är för ung. Ja gmåste ha 80-tals serier som "titta han flyger" "Night rider" och "MacGyver". Sen när det gäller att somna är det aldrig fel att köra med både hängslen och livrem. (jag har svårt att sova en gång i kvartalet dvs 4ggr om året så då tycker jag att en grogg är ok).

    SvaraRadera