fredag 8 oktober 2010

Action!

Mitt jobb är väldigt varierande och vissa dagar händer det mer än andra. I tisdags tex när allt var så stressigt var jag tvungen att akut jaga rätt på en 500tons mobilkran. Vet ni, de är JÄTTE stora. De har ÅTTA hjul, på ena sidan. Och sedan åtta på den andra, totalt sexton hjul. Jättestor var den.

Idag har det nästan inte hänt någonting. Dagens största äventyr var middagen, kasslergratäng med rotfrukter. Gott. (det låter ju som om jag bor i radhus och spelar bingolotto)

Odelolly, odelolly hoppsan vilken dag......

3 kommentarer:

  1. Ett så sent/tidigt inlägg kräver en kommentar. Jag befinner mig i huvudstaden, inget krångel än, mer än att allt tar så mycket mer tid, stressade människor som springer omkull en i tunnelbanan och en himla lång restid för allt man ska göra. Men jag slapp krånglet med baggageboxar, tog ett hotellrum istället.

    Massor med steg idag.

    SvaraRadera
  2. Annat är det här hemma...här är det action varje dag, med betoning på VARJE. Livet med tre småkillar är som en blandning mellan en film med Jim Carry och en med Arnold S...(ja, ni vet vem jag menar...)./Sara

    SvaraRadera
  3. Helén: Smart drag det där med hotelrum!
    ********
    Sara:Så vad du menar är att du lever ett liv som Hollywood fru då, ungefär?

    SvaraRadera